„Kauno tiltai“ ties antruosius geležinkelio kelius vakarų Lietuvoje

2012-10-30 Bendrovė „Kauno tiltai" kartu su koncerno „MG Baltic" valdoma statybos bendrove „Mitnija" už 330 mln. litų ties antruosius geležinkelio kelius vakarų Lietuvoje. Spalio 30-31 d.d. kosorciumo lyderė „Kauno tiltai" ir bendrovė „Lietuvos geležinkeliai" pasirašė tris sutartis, kurių pirmoji yra 104,907 mln. litų (su PVM) vertės ir pagal ją bus tiesiamas antrasis kelias ruože Pavenčiai-Raudėnai, antrosios sutarties vertė - 103,818 mln. litų, pagal ją naujas kelias bus tiesiamas ruože Telšiai-Duseikiai ir trečioji - 120,879 mln. litų vertės sutartis pasirašyta dėl antrojo kelio statybos ruože Kūlupėnai–Kretinga. „Kauno tiltams" kaip konsorciumo lyderiui, teks 60 proc. „Lietuvos geležinkelių" užsakymų vertės. Numatoma, kad darbai turi būti įgyvendinti per 18-19 mėnesių nuo statybos darbų pradžios. Nutiesus antruosius kelius, keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 160 kilometrų, o krovininiai - iki 120 kilometrų per valandą greičiu. Projektus numatoma finansuoti Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir „Lietuvos geležinkelių“ lėšomis.
Bendrovė „Kauno tiltai" kartu su koncerno „MG Baltic" valdoma statybos bendrove „Mitnija" už 330 mln. litų ties antruosius geležinkelio kelius vakarų Lietuvoje. Spalio 30-31 d.d. kosorciumo lyderė „Kauno tiltai" ir bendrovė „Lietuvos geležinkeliai" pasirašė tris sutartis, kurių pirmoji yra 104,907 mln. litų (su PVM) vertės ir pagal ją bus tiesiamas antrasis kelias ruože Pavenčiai-Raudėnai, antrosios sutarties vertė - 103,818 mln. litų, pagal ją naujas kelias bus tiesiamas ruože Telšiai-Duseikiai ir trečioji - 120,879 mln. litų vertės sutartis pasirašyta dėl antrojo kelio statybos ruože Kūlupėnai–Kretinga. „Kauno tiltams" kaip konsorciumo lyderiui, teks 60 proc. „Lietuvos geležinkelių" užsakymų vertės. Numatoma, kad darbai turi būti įgyvendinti per 18-19 mėnesių nuo statybos darbų pradžios. Nutiesus antruosius kelius, keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 160 kilometrų, o krovininiai - iki 120 kilometrų per valandą greičiu. Projektus numatoma finansuoti Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir „Lietuvos geležinkelių“ lėšomis.
«