Apdovanojimai

„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame  „Metų gaminio" konkurse.  

IXB transporto koridoriaus (Žirnių g.) ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungtis

70x70100dpi011
Per šešis mėnesius įgyvendintas transporto infrastruktūros statybos projektas - „IXB transporto koridoriaus (Žirnių g.) ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungtis" buvo apdovanotas aukso medaliu „Metų gaminys 2013" konkurse.

Klaipėdos Jakų žiedo rekonstrukcija, I etapas

jakai
Klaipėdos Jakų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos metu buvo pastatyta ilgiausia (610 m) estakada Lietuvoje, kuri „Metų gaminio 2010" konkurse įvertinta aukščiausiu apdovanojimu - aukso medaliu.

Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcija

tunelis
1861 metais pastatyto Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcijos metu perstatytas 108 m tunelio ruožas. Rekonstruotas tunelis „Metų gaminio 2009" konkurse įvertintas aukščiausiu apdovanojimu - aukso medaliu.

IX B transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba

DSC01691
IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statybų metu buvo pastatyta 380 m ilgio estakada, kuri „Metų gaminio 2008" konkurse buvo įvertinta aukščiausiu apdovanojimu - aukso medaliu.

Projektai pagal sritis

Tiltų ir viadukų statyba Tiltų ir viadukų statyba Kelių statyba Kelių statyba Geležinkelių statyba Geležinkelių statyba
Oro uostų statyba Oro uostų statyba Tunelių statyba Tunelių statyba Vandens uostų statyba Vandens uostų statyba
Energetikos tinklų statyba Energetikos tinklų statyba Inžinerinių tinklų statyba Inžinerinių tinklų statyba Statybinės medžiagos Statybinės medžiagos

Tunelių statyba

MG9427

Gudelių tunelio statyba Vilniuje

Pradžia: 2009 m. balandžio mėn. Pabaiga: 2011 m. sausio mėn. Vertė: 6 mln. eurų
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos I etapo metu, buvo pastatytas 150,57 m ilgio, keturių eismo juostų ir 36,42-48,29 m pločio tunelis. Tunelio kraštinių atramų įrengimui buvo panaudota metalinė spraustasienė. Gelžbetoninė ažūrinė tarpinė atrama suteikia tuneliui architektūrinį savitumą.
tunelis

Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcija

Pradžia: 2007 m. vasario mėn. Pabaiga: 2009 m. lapkričio mėn. Vertė: 23,3 mln. eurų
1861 metais pastatyto Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcijos metu perstatytas 108 metrų tunelio ruožas, renovuotos elektros, signalizacijos ir avarinio ryšio linijos, įrengtos saugos sistemos, atnaujintas apšvietimas, įrengta drenažo sistema, surenkanti ant tunelio skliauto atsirandantį gruntinį vandenį. Restauravus portalus atkurtas jų istorinis vaizdas. Tunelio ilgis – 1285 metrai, aukštis – 6,6 metrai, o plotis – 8,8 metrai. »