Apdovanojimai
„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame „Metų gaminio" konkurse.
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".
Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.
Visi projektai
Pagrindinis projekte darbas - rekonstruoti esamą žiedinę sankryžą į kelių lygių nauja sankryžą, pastatant dvi estakadas. Apačioje, po jomis, senoji žiedinė sankryža bus rekonstruota į „turbo“ žiedą su naujomis konstrukcijomis prieigose, bei atraminėmis sienomis dėl pločio trūkumo. Būsimais pokyčiais siekiama atskirti tranzitinius srautus nuo miesto srautų taip išvengiant varginančių eismo spūsčių.
»
Pėsčiųjų tiltas per judrią Žeimių gatvę sujungs gyvenamąjį Kosmonautų rajoną ir kitoje gatvės pusėje esančius Jonavos sporto areną, Joninių slėnį, miesto stadioną bei šioje vietoje taip pat planuojamą statyti baseiną.
Pėsčiųjų ir dviračių tiltą projektavo UAB „Šiltas namas“, statinio techninę priežiūrą vykdo „Projektai ir Co“. Projekte numatyta, kad tilto ilgis sieks 61 metrą, juo galės judėti pėstieji ir dviratininkai, numatytos prieigos neįgaliesiems.
Šis projektas susideda iš 5 dalių, tai yra penki rekonstruotini ruožai skirtinguose rajonuose. Bendras rekonstruojamo kelio ilgis siekia 85 km. AB „Kauno tiltai“ vykdo darbus keturiuose iš penkių ruožų, arba 55,5 km ilgio ruože Kauno, Kaišiadorių, Trakų ir Vilniaus rajonuose.
»
Įgyvendinant šį projektą bus pastatytas tiltas per Nerį, viadukas per Jonavos gatvę ir jungiamasis kelias. Taip pat bus atskirti skirtingo greičio režimo transporto srautai, nes vietinis transportas bus nukreiptas jungiamuoju keliu į Lapes, o magistrale turėtų važiuoti tranzitinis transportas. Vykdant šį projektą vairuotojai galės naudotis A. Meškinio (Kleboniškio) tiltais, bet bus įrengti įspėjamieji ženklai apie vykdomus darbus.
2020 metais suplanuota įrengti tilto atramas ir užtraukti plieninę perdangą ant atramų. Tuo tarpu 2021 metais numatyta užbetonuoti tilto monolitinę gelžbetonio perdangą ant metalinių sijų, taip pat vykdyti hidroizoliacijos, asfalto klojimo darbus, specialistai rūpinsis kitais apdailos darbais bei aplinkos sutvarkymu.
»
Įrengta skirtingų lygių sankryža su monolitinės perdangos viaduku ir jungiamuoju keliu.
Per beveik metus trukusius darbus buvo įrengtas žiedas ir naujas kelias, sujungęs išvažiavimą iš Narėpų iki viaduko, o viadukas su atraminėmis sienomis nuo šiol skirtas išvažiavimui iš LEZ teritorijos, nekertant pagrindinio A6 kelio. Sankryžos teritorijoje atnaujinti ryšių, elektros, dujų tinklai, įrengiama lietaus vandens nuvedimo sistema bei drenažas, kelio sankasos ir dangų konstrukcijos, galiausiai – rekonstruotas buvęs kelio apšvietimas ir sumontuotas naujasis. Sankryžoje taip pat buvo įrengtos eismo saugumui užtikrinti skirtos priemonės: kelio ženklai, horizontalusis ženklinimas, atitvarai, rekonstruojamas pėsčiųjų takas, statoma pėsčiųjų saugumo tvorelė.
»
Įvykdžius buvusio tilto konstrukcijų ardymo darbus, įrengti gręžtiniai poliai, skirti tilto atramai, taip pat įrengti pamatai. Išardžius buvusią tilto atramą, pastebėta, kad siekiant užtikrinti statomo tilto tvirtumą, būtina įrengti papildomus gręžtinius polius.Vietoj buvusių penkių tilto atramų įrengtos keturios gelžbetoninės atramos. Vietoj dešiniojo kranto galinės atramos įrengta nauja gelžbetoninė, o kairiojo kranto gelžbetoninė-plytų mūro atrama rekonstruota. Įrengus tilto viršutinę dalį (atraminius guolius, tilto paklotą laikančias konstrukcijas, gelžbetoninį paklotą ir kt.), iš klijuotos medienos ir plieninių sijų buvo įrenginėjamos medinės santvarinės konstrukcijos.
»
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13