Š.m. birželio 10 d. bendrovių AB „Kauno tiltai" ir UAB „Mitnija" konsorciumas pasirašė darbų rangos sutartis su tarptautinės reikšmės projektą „Rail Baltica" įgyvendinančia bendrove AB „Lietuvos geležinkeliai".
Įgyvendinant tarptautinės reikšmės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ statybą, bendrovė „Kauno tiltai" geležinkelio ruože Šeštokai – Marijampolė ir šiame ruože esančiose geležinkelio stotyse nuties dvi skirtingo pločio geležinkelio vėžes: 34,5 km ilgio 1435 mm pločio europinį standartą atitinkančią vėžę ir rekonstruos 35,9 km ilgio 1520 mm pločio rusišką standartą atitinkančią geležinkelio vėžę.
Minėtame geležinkelio ruože bendrovė pastatys arba rekonstruos ir pritaikys dvikeliui eismui 4 tiltus ir 4 viadukus, 10 pervažų ir 30 pralaidų, įrengs 22 šildomus iešmus. Tam, kad galėtų tinkamai aptarnauti tiek 1435 mm pločio, tiek 1520 mm pločio vėžėmis atvykstančius traukinius, bus rekonstruoti Marijampolės ir Kalvarijų stočių kelynai ir peronai. Marijampolės geležinkelio stotyje bus įrengta ir požeminė pėsčiųjų perėja.
Nuo traukinių keliamo triukšmo, miestuose bei gyvenvietėse bus pastatyta 5,3 km triukšmą slopinančių sienučių. Siekiant užtikrinti saugų traukinių eismą ir apsaugoti laukinius žvėris, dvikelio geležinkelio linija bus aptverta 48 km ilgio tinkline tvora.
Tiesiant „Rail Baltica“ geležinkelio liniją, geležinkelio ruože Šeštokai - Marijampolė bus atnaujinta ir inžinierinių tinklų infrastruktūra: elektros, dujotiekio, lietaus ir buitinių nuotekų, drenažo tinklai. Taip pat bus sumontuota geležinkelio signalizacija, šviesolaidinis elektroninis ryšys bei automatinis elektrinis geležinkelio iešmų šildymas.
- Bus nutiesta daugiau kaip 70 km geležinkelio
- Įrengti 22 šildomi iešmai
- Pastatyta daugiau kaip 5 km garsą slopinančių sienučių
- Pastatyti ir rekonstruoti 8 tiltai ir viadukai