Dėl naujo viaduko kelyje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai – trumpam stabdomas eismas

2016-06-29 Liepos 4 dieną nakties valandomis nuo 23 val. iki 23 val. 30 min. dėl pėsčiųjų viaduko statybos darbų kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 20,85 kilometre bus stabdomas eismas. Pusvalandžiui eismas stabdomas dėl saugumo reikalavimų, nes nurodytu metu naujai statomo pėsčiųjų viaduko kėlimas bus vykdomas virš važiuojamosios dalies.
Liepos 4 dieną nakties valandomis nuo 23 val. iki 23 val. 30 min. dėl pėsčiųjų viaduko statybos darbų kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 20,85 kilometre bus stabdomas eismas. Pusvalandžiui eismas stabdomas dėl saugumo reikalavimų, nes nurodytu metu naujai statomo pėsčiųjų viaduko kėlimas bus vykdomas virš važiuojamosios dalies.
„Liepos 4 dienos naktį eismą planuojame stabdyti pusvalandžiui. Laikas tarp 23 val. iki 23 val. 30 min. pasirinktas sąmoningai – šiuo paros eismo intensyvumas kelio atkarpoje yra bene mažiausias“, – sakė Romualdas Kančaitis, darbus atliekančios AB „Kauno tiltai“ techninio direktoriaus pavaduotojas. Analogiškus pėsčiųjų viaduko kėlimo darbus didžiausia transporto infrastruktūros bendrovė Baltijos šalyse „Kauno tiltai“ atliko ir gegužės pabaigoje. Tąkart visai Lietuvos transporto sistemai ypač svarbiame magistraliniame kelyje „Via Baltica“ virš važiuojamosios dalies sunkiasvoriais kranais taip pat užkėlė metalinę pėsčiųjų viaduko konstrukciją. „Gegužės pabaigoje sėkmingai įvykdyti ir dabar planuojami jau antro pėsčiųjų viaduko kėlimo virš važiuojamosios dalies darbai savo sudėtingumu, techniniais parametrais yra visiškai vienodi. Naudojame identišką konstrukciją, pasitelkiame identišką technologiją, net konstrukcijų svoris vienodas. Kaip ir anksčiau, privalome trumpai sustabdyti bet kokį eismą tam, kad užtikrintume maksimalų eismo dalyvių saugumą. Tikimės, kad kaip ir anksčiau, keliaujantieji nepatirs nepatogumų“, – pridūrė R. Kančaitis. „Via Baltica“ rekonstrukcijos projektas laikomas vienu svarbiausių Lietuvos transporto infrastruktūros modernizavimo projektų. Kiekvienais metais vien krovininio transporto srautai kelyje padidėja apie 5 procentus. Užbaigus rekonstrukcijos ir plėtros darbus, Kauno rajone esantys „Via Baltica“ intensyvaus eismo kelio ruožai atitiks automagistralei keliamus reikalavimus. Atvirą konkursą laimėjusi bendrovė įsipareigojo per 9 mėnesius atkarpoje rekonstruoti vieno lygio sankryžas, pastatyti pėsčiųjų viadukus Stanaičiuose ir Juragiuose, viaduką virš geležinkelio Mauručiuose ir tunelinį viaduką. AB „Kauno tiltai“ taip pat įrengs triukšmą slopinančias sieneles, kelio apšvietimą Stanaičių ir Juragių gyvenvietėse, jungiamuosius kelius, pėsčiųjų ir dviratininkų taką, rekonstruos inžinerinius tinklus. Rekonstrukcijos darbai atliekami kelio Kaunas-Marijampolė 17,34–23,40 km ir 21,84–23,40 km ruožuose.
«