Per 17 mėnesių truksiančius darbus ketinama statyti naują orlaivio riedėjimo taką ir rekonstruoti objekte esančio senojo dalį, be to, bus įrengtas naujas peronas. Planuose – ir 5 papildomų vietų, skirtų didiesiems orlaiviams parkuoti, sukūrimas. Numatytų darbų portfelyje – asfalbetonio, betoninių dangų, drenažo sistemų, elektros tiekimo tinklų įrengimai, naujos žiburių sistemos įdiegimas, ryšių linijų tiesimas. |
Tikimasi, jog šį Vilniaus oro uosto perono rekonstrukcija tiesiogiai pagerins orlaivių eismo sąlygas, mat sutrumpėjus orlaivių riedėjimo atstumui natūraliai mažėja į aplinką skleidžiamo triukšmo lygis ir lėktuvų išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekis. |
Visiems įsipareigojimams įvykdyti bendrovė pasitelks apie 200 specialistų, mechanizatorių bei pagalbinio personalo. |
Birželį prasidėsiantys darbai turėtų būti baigti iki 2021 m. pabaigos, veiklos bus organizuojamos taip, kad ir toliau sklandžiai tęstųsi orlaivių veikla neuždarant oro uosto. |
Paveikslėlyje - Vilniaus oro uosto aerodrome numatytų darbų etapai