Po oficialiosios dalies, apie 10 valandą ryto, numatyta leisti eismą naujuoju tiltu ir viaduku per Jonavos g. Eismas tiltu organizuojamas Vilnius-Klaipėda kryptimi, vairuotojams nusukant į Lapes (Kauno raj.) bei Panerių gatvę, taip pat vykstant į prekybos centrą „MEGA“ ir Vytėnus. Todėl pervažiavus vidurinįjį tiltą buvusiu nusukimu į PC „MEGA“ ir Vytėnus nebebus galima naudotis. Patekimas ant naujojo tilto bus ta pačia lėtėjimo juosta, kaip ir nusukimas į Jonavos gatvę. Naujai atidarytu tiltu ir viaduku taip pat važiuos visi nuo Jonavos gatvės užkilsiantys eismo dalyviai.
AB „Kauno tiltai“, suprasdami naujojo statinio svarbą ir jausdami visuomenės lūkesčius greičiau vykti atidarytu tiltu, atkreipia visų vairuotojų dėmesį į keletą pokyčių. Todėl vairuotojus prašome itin atidžiai stebėti kelio ženklus, dangos ženklinimą ir rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį. Tuo tarpu magistralės ruožas, kuriame vyksta eismas Klaipėdos link, liks tranzitinėms transporto priemonėms, vykstančioms Klaipėdos link.
Tiltas per Nerį - tai vienas iš Kauno šiaurinio aplinkkelio rekonstrukcijos etapų, kurio ilgis yra 1,18 km. Į šį etapą įeina atraminės sienutės statyba, naujo tilto per Neries upę statybą, naujo viaduko virš Jonavos g. statyba, taip pat naujo kelio statyba bei inžinerinių tinklų rekonstrukcija. Islandijos plentas kartu su Kleboniškio tiltu Kaune yra labiausiai apkrautas kelio Vilnius–Klaipėda ruožas – nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“ magistralės per parą važiuoja vidutiniškai iki 78 tūkst. automobilių. Magistralė Vilnius–Kaunas–Klaipėda yra transeuropinio kelių tinklo dalis, todėl esminis eismo sąlygų joje pagerinimas, pasčius naują tiltą, yra svarbus tiek Lietuvai, tiek tarptautinio susisiekimo kokybei.