Apdovanojimai
„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame „Metų gaminio" konkurse.
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".
Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.
Visi projektai
Kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožų nuo 300,95 iki 303,14 km dešinėje pusėje ir nuo 302,66 iki 303,74 km kairėje pusėje kelkraščių ir dangos stiprinimas, viadukų remontas (303,1 km) bei krovininio transporto patikrinimo posto įrengimas.
Automobilių eismo, rėminės konstrukcijos tiltas A į Nemuno salą yra 155 metrų ilgio ir 14,6 metrų pločio. Ramtai su gelžbetoniniais poliniais pamatais. Tarpinės plienbetonio atramos standžiai įtvirtintos monolitiniame gelžbetoniniame rostveke ir perdangoje. Perdanga - gelžbetoninė monolitinė tuštuminė plokštė su skersinėmis diafragmomis ties krantinėmis ir tarpinėmis atramomis.
Rekonstruojant 1960 metais pastatytą 287,55 m ilgio P.Vileišio tiltą suremontuotas tilto paklotas, perdažytos metalinės tilto konstrukcijos, kurių bendras plotas daugiau kaip 12 tūkst. m2, sumontuota 534 m metalinių turėklų, paklota nauja danga, sutvarkyti prietilčiai ir konusai. Rekonstruoti ryšių bei troleibusų kontaktiniai tinklai, pastatytos naujos tilto apšvietimo atramos.
Per vienerius metus bendrovė pastatė rėminės konstrukcijos trijų eismo juostų, 60,9 metrų ilgio ir 14,6 metrų pločio tiltą. Ramtai su gelžbetoniniais poliniais pamatais. Tarpinės plienbetonio atramos standžiai įtvirtintos monolitiniame gelžbetoniniame rostveke ir perdangoje. Perdanga - gelžbetoninė monolitinė tuštumėta plokštė su skersinėmis diafragmomis ties krantinėmis ir tarpinėmis atramomis. Armavimas strypinis be išankstinio įtempimo.
Pastatytas arkinis medinis tiltas per Nevėžio upę. Tilto ilgis - 75 metrai, plotis - 3,2 metrai. Taip pat nutiestas 800 metrų ilgio pėsčiųjų takas.
IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statybų metu buvo nutiestas 2,9 km ilgio kelias. Pastatyti pėsčiųjų ir transporto viadukai, įrengta 5 km apsauginių atitvarų, rekonstruota 4 km greta esančio transporto infrastruktūros tinklo, nutiesti dviračių takai ir šaligatviai. Šių statybų metu bendrovė „Kauno tiltai" pastatė 380 m ilgio estakadą. Iki 2010 m. gruodžio mėn. ji buvo ilgiausia estakada Lietuvoje.
»
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13