Apdovanojimai

„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame  „Metų gaminio" konkurse.

Tilto per Nemuną rekonstrukcija Kaune (Panemunės tiltas)

Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".

Vakarinio aplinkkelio III etapo statyba

Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".

Vilniaus vakarinio aplinkkelio statyba, II etapas

Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".

„Rail Baltica“ geležinkelio linijos statyba ruože Šeštokai – Marijampolė

Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".

Kėdainių pėsčiųjų tiltas per Nevėžį

Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.

Visi projektai

Nuotekų valyklos statyba, vandentiekio ir nuotekų tinklų plėtra Rūdiškėse

Pradžia: 2010 m. rugsėjo mėn. Pabaiga: 2012 m. vasario mėn. Vertė: 1,9 mln. eurų
Išplečiant Rūdiškių miesto vandentiekio ir nuotekų tinklus buvo įrengta 0,953 km – magistralinių ir 0,197 km įvadinių (atšakos įvadams) buitinių nuotekų tinklų. Pastatyta nauja buitinių nuotekų siurblinė (NS-4 (Q=7.2 l/s, H=8.8m, N=4.2kW), nauja buitinių nuotekų valykla (Q=540m3/d, GE=3217), įrengta 0,274 km įvadinių vandentiekių tinklų ir 0,08 km įvadinių nuotekų tinklų.

Paviluostės uosto Pietinio ir Šiaurinio molų pailginimas

Pradžia: 2016 m. spalio mėn. Pabaiga: 2019 m. gegužės mėn. Vertė: 2,97 mln. eurų
Pabaigtas daugiau nei 2 metus trukęs Paviluostės uosto projektas Latvijoje. Uosto Pietinio ir Šiaurinio molų prailginimo konstrukcija įrengta su skaldos pagrindu (gabionuose), montuojant gelžbetoninius plaukiojančius masyvus. Molų prailginimui surinkta daugiau nei 700 gabionų, pagaminti 39 masyvai, molo kraštinių sutvirtinimui sunaudota virš 20 000 m3 akmenų. Šiaurinis uosto molas prailgintas 94 m, Pietinis – 164 metrais, pastatyti du navigaciniai ženklai. »

Kauno oro uosto esamo orlaivių stovėjimo peronų ir riedėjimo tako (A) rekonstrukcija

Pradžia: 2017 m. kovo mėn. Pabaiga: 2018 m. Vertė: 8 mln. eurų
AB „Kauno tiltai“ atlieka Kauno oro uosto esamo orlaivių stovėjimo peronų ir riedėjimo tako (A) rekonstravimą bei rangos darbus. Kauno oro uoste rekonstruojama dalis šiaurinio perono (66 000 kv. m) ir riedėjimo tako dangos, čia taip pat bus įrengta nauja danga (29 000 kv. m). Specialistai rūpinsis paviršinių lietaus nuotekų tinklais, drenažo įrengimu. Suplanuotas procesų valdymo ir automatizacijos bei signalinės žiburių valdymo sistemos atnaujinimas. Taip pat numatytas naujas perono apšvietimas, vaizdo stebėjimo sistemos, kamerų, elektroninių ryšių (telekomunikacijų) įdiegimas. Didelis dėmesys skiriamas kokybiškam naujos dangos konstrukcijų įrengimui, dangos ženklinimui ir pan. Pietinio perono praplėtimo etape irgi numatyta didžioji dalis analogiškų darbų. Čia bendrovės specialistai paklos 12 800 kv. m naujų dangų.

Vakarinio aplinkkelio III etapo orinės aukštos įtampos (110 kV) elektros linijos iškėlimas

Pradžia: 2015 m. Pabaiga: 2016 m. Vertė: 10,5 mln. eurų
Bendrovės statyto Vilniaus vakarinio aplinkkelio trasoje buvusios dvi dvigrandės orinės aukštos įtampos (110 kV) elektros linijos trukdė tiesti greitkelį, todėl buvo priimtas inžinerinis sprendimas jas išmontuoti ir pakeisti kabelių linijomis. Pirmiausia reikėjo įrengti požemines aukštos įtampos elektros perdavimo kabelių linijas. Tik paklojus požeminius kabelius ir juos išbandžius buvo galima paleisti jais elektros tiekimą ir pradėti oro linijas laikiusių atramų demontavimo darbus. Pavojingi ir didelės fizinės ištvermės reikalavę demontavimo darbai specialistų (tarp jų – ir aukštalipių) atlikti 30 metrų aukštyje. Demontavimo darbams taip pat naudojama speciali technika – auto kranas ir 2 auto bokšteliai. Elektros oro linijų keitimo į kabelių linijas atkarpose atstatytas šviesolaidinis ryšys. Rekonstruojant elektros liniją buvo nutiesta beveik 20 km aukštos įtampos požeminių kabelių.

Geležinkelio „Roslagsbanans Utbyggnad, Kårstagrenen“ tarpstočio „Tibble – Visinge“ rekonstrukcija (Švedija)

Pradžia: 2016 m. Pabaiga: 2017 m. lapkričio mėn. Vertė: 23 mln. eurų
Objekto vėžės plotis – 890 mm, ruožo ilgis – 2,522 km. Atliekant geležinkelio ruožo rekonstrukcijos darbus numatyta iškasti apie 70 000 kub. m grunto, sustiprinti sankasą, rekonstruoti lietaus nuotakynes, vandentiekį, sumontuoti bordiūrus, apšvietimą, pakloti asfalto dangas, apsodinti medžiais ir krūmais. Taip pat suplanuotos statinių - metalinės ir medinės estakados virš geležinkelio ir tunelinio viaduko po geležinkeliu - statybos. Numatyta praplatinti esamą tunelinį viaduką dėl triukšmo užtvaros įrengimo. Tunelinio viaduko ilgis – 18 m, jis numatytas statyti naujai šalia esamo, o pastarasis platinamas. Atliekant metalinio tilto ir estakados virš bėgių statybą, kurių bendras ilgis sieks 147 m, atlikti betonavimo darbai, įrengti laiptai, liftas, rampos. Medinės estakados ilgis - 64 m.

Kauno miesto Ateities plento kapitalinis remontas

Pradžia: 2018 m.sausio mėn. Pabaiga: 2019 m. rugpjūčio mėn. Vertė: 4 mln. eurų
Nuo Amalių pervažos iki miesto ribos einančios beveik 4 km ilgio gatvės atnaujinimas yra svarbi vystomo Kauno Pietrytinio aplinkkelio projekto dalis. Šiuo projektu suremontuota ne tik gatvės danga, tačiau ir įvažų dangos, taip pat šalia gatvės įrengti pėsčiųjų takai, trinkelėmis iškloti keleivių laukimo aikštelės. Ateities plentas išplatintas: nuo Amalių pervažos iki sankryžos su Taikos prospektu suprojektuotos 3 eismo juostos, o nuo šios sankryžos iki Kauno miesto ribos – 4 eismo juostos. (Foto: Kauno m. savivaldybės). »

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13