Apdovanojimai
„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame „Metų gaminio" konkurse.
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".
Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.
Visi projektai
Vykdant šį projektą buvo įrengta 4,371 km vandentiekio ir 3,417 km nuotekų tinklų. Pastatytos nuotekų siurblinės Revuonos gatvėje Prienuose (įskaitant ir 0,133 km DN80 slėginę liniją) ir Ignacavos vienkiemyje (įskaitant ir 0,325 km DN80 slėginę liniją).
Rekonstrukcijos metu buvo pagilinti jachtų uosto baseinai, iš esmės pertvarkytos uosto krantinės, kurių bendras ilgis siekia 565 metrus, suremontuotas 204 metrų molas. Modernizuota uosto infrastruktūra (apšvietimas ir elektros linijos, navigacijos ir informacinės sistemos), įdiegtos saugumo užtikrinimui būtinos priemonės ir įrengta uosto rekreacinė zona.
»
Plečiant pietinę Kauno oro uosto dalį, bendrovė suprojektavo ir nutiesė naują 190 m ilgio ir 23,2 m pločio lėktuvų riedėjimo taką su daugiau kaip 10 m pločio šoninėmis saugos juostomis, įrengė 21,2 tūkst. kv. metrų ploto peroną.
»
Įgyvendinant „NordBalt“ elektros jungties su Švedija projektą, bendrovė nutiesė 13 km aukštos įtampos nuolatinės srovės kabelinė linija nuo Klaipėdos transformatorinės pastotės (Kiškėnų km.) iki Kuršių nerijos (Alksnynės gyv.). Bendras elektros jungties ilgis su Švedija yra 450 km.
Įgyvendinant tarptautinės reikšmės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ statybą, bendrovė „Kauno tiltai" geležinkelio ruože Šeštokai – Marijampolė ir šiame ruože esančiose geležinkelio stotyse nutiesė dvi skirtingo pločio geležinkelio vėžes: 34,5 km ilgio 1435 mm pločio europinį standartą atitinkančią vėžę ir rekonstravo 35,9 km ilgio 1520 mm pločio rusišką standartą atitinkančią geležinkelio vėžę.
»
Antrojo rekonstrukcijos etapo metu modernizuotas „Via Baltica“ ruožas, 35 ir 39 – ojo kilometrų atkarpoje nutiestas greitkelis. Paklota 200 000 kv. m asfalbetonio dangos. Taip pat 35 kilometre pastatytas viadukas, o 39 kilometro ruože - tunelinis viadukas, skirtas vietiniam susisiekimui. 35 ir 39 kilometrų ruože taip pat nutiesti 6,7 km ilgio jungiamieji keliai, skirti vietinių gyventojų susisiekimui, reikalingų objektų pasiekimui bei kitoms reikmėms (paklota 44 000 kv. m žvyro danga). 35,68 kilometre esančioje 1,2 km ilgio sankirtoje paklota 10 200 kv. m asfalbetonio danga. Įrengta 10 km atitvarų. Projekto metu vykdyti elektros, ryšių linijų rekonstravimo darbai, taip pat rekonstruoti paviršinių nuotekų valymo įrenginiai, įrengtos saugaus eismo priemonės.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13