Apdovanojimai
„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame „Metų gaminio" konkurse.
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".
Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.
Visi projektai
Įrengta 3,103 km kvartalinių buities nuotakyno tinklų bei 473 atšakos gyvenamųjų namų buities nuotekų tinklų prijungimui į bendrą miesto tinklą. Įrengta 3,295 km kvartalinių vandentiekio tinklų ir 486 m įvadinių atšakų. Pastatytos trys vietinės nuotekų siurblinės ir apie 95 m slėginio nuotakyno tinklų.
Bendrovė, kartu su partneriais, vykdė Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybų teritorijoje esančios 110 kV elektros oro linijos iškėlimo darbus.Buvusi orinė elektros linija keista kabeline linija. Pagrindiniai skaičiai: - 110 kV kabelių linijos ilgis - 12,37 km: požeminės dalies - 12,31 km; antžeminės dalies - 0,06 km; - apsaugos zonos plotis – 5,21 m; - elektros laidininkų skaičius ir skerspjūvis: 1) 1x1200Cu+150Cu – 19,47 km; 2) 1x1600Cu+150Cu – 18,90 km; - 48 skaidulų vienmodis šviesolaidinis kabelio ilgis – 3,30 km
Rekonstrukcijos metu atnaujintas 45 metrų pločio ir 1,911 km ilgio kilimo - tūpimo takas. Jo rekonstrukcija buvo vykdoma naktimis, nuo 24 val. iki 6 val. ryto, dirbant 5-6 valandų trukmės pamainomis ir nestabdant oro uosto darbo dieną. Darbus vykdė 60 darbuotojų komanda, 20 specialiųjų mechanizmų ir 20 savivarčių.
»
Vakarų Lietuvoje geležinkelio ruože Šiauliai- Klaipėda bendrovė tiesė antruosius kelius. Iš viso buvo nutiesta 22,1 km geležinkelio, įrengiant naujų kelių sankasą iškasta 0,5 mln. kub. m. grunto, sumontuota 11 vandens pralaidų. Rekonstruojant elektros ryšių ir signalizacijos tinklus buvo paklota 140 km kabelių, įrengtas iešmų šildymas, pastatytos garsą slopinančios sienutės.
Bendrovė per 9 mėnesius Kauno rajone esančius intensyvaus eismo VIA BALTICA kelio ruožus (17,34 - 23,40 km (dešinėje pusėje) ir 21,84 - 23,40 km (kairėje pusėje)) rekonstravo iki automagistralės kategorijos reikalavimų. Projekto metu buvo rekonstruojamos vieno lygio sankryžos, pastatyti pėsčiųjų viadukai Stanaičiuose (18,34 km) ir Juragiuose (20,85 km), viadukas virš geležinkelio Mauručiuose (22,70 km) ir tunelinis viadukas (23,10 km), taip pat buvo įrengti triukšmą slopinančias sienelės, apšvietimas Stanaičių ir Juragių gyvenvietėse, jungiamieji keliai, pėsčiųjų ir dviratininkų takai, rekonstruoti inžineriniai tinklai.
Apšvietimo įrengimas Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio I statybos etapo atkarpoje nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės g.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13