Apdovanojimai

„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame  „Metų gaminio" konkurse.

Tilto per Nemuną rekonstrukcija Kaune (Panemunės tiltas)

Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".

Vakarinio aplinkkelio III etapo statyba

Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".

Vilniaus vakarinio aplinkkelio statyba, II etapas

Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".

„Rail Baltica“ geležinkelio linijos statyba ruože Šeštokai – Marijampolė

Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".

Kėdainių pėsčiųjų tiltas per Nevėžį

Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.

Visi projektai

Kauno oro uosto orlaivių stovėjimo perono išplėtimas, I etapas

Pradžia: 2008 m. lapkričio mėn. Pabaiga: 2009 m. rugpjūčio mėn. Vertė: 6,4 mln. eurų
Rekonstrukcijos metu oro uosto peronas išplatintas iki 32 tūkst. kvadratinių metrų. Įrengtas 1068 m ilgio ir 46 m pločio magistralinis riedėjimo takas bei 200 m ilgio ir 46 m pločio jungiamasis riedėjimo takas. Oro uosto saugumui užtikrinti bei eksploatacinei priežiūrai vykdyti nutiestas 918 m ilgio ir 4,5 m pločio apžiūros kelias. Įrengta beveik 900 m ilgio paviršinio vandens surinkimo sistema, kurioje paviršinis vanduo, prieš patekdamas į aplinką, yra išvalomas 55 l/s galingumo naftos teršalų valymo įrengimais. Įrengta 4411 m sausinamojo drenažo.

IXB koridoriaus Vilniaus aplinkkelio Kyviškės – Valčiūnai antrojo kelio statyba

Pradžia: 2011 m. gruodžio mėn. Pabaiga: 2014 m. spalio mėn. Vertė: 62 mln. eurų
Pagrindinis projekto tikslas yra įrengti antrąjį IXB koridoriaus geležinkelio kelią ir nukreipti traukinių eismą aplinkkeliu nuo Vilniaus centro. Rekonstrukcijos darbus „Kauno tiltų" vadovaujamas įmonių konsorciumas turės atlikti per 33 mėnesius. Aplinkkeliu, kurio ilgis sieks 24 kilometrus, po rekonstrukcijos krovininiai traukiniai galės važiuoti iki 80 kilometrų per valandą greičiu.

Vilniaus oro uosto rekonstrukcija

Pradžia: 2008 m. balandžio mėn. Pabaiga: 2008 m. rugsėjo mėn. Vertė: 1.2 mln. eurų
Rekonstrukcijos metu buvo išplatintas kilimo-tūpimo takas, paklota geokompozitinė medžiaga ir 13360 kv.m vieno sluoksnio asfalto danga. Aerodromo takas paženklintas horizontaliuoju dangos ženklinimu, sumontuoti 44 tako žiburiai, rekonstruota 1292 m drenažo sistemos, 122 m lietaus nuotekų tinklo.

IA koridoriaus geležinkelio ruožo Radviliškis- Pagėgiai- valstybės siena infrastruktūros atnaujinimas ir modernizacija, I etapas

Pradžia: 2010 m. lapkričio mėn. Pabaiga: 2012 m. spalio mėn. Vertė: 23,1 mln. eurų
Radviliškis - Pagėgiai geležinkelio ruože rekonstruota 35 km kelio. Jame pakloti nauji bėgiai, kai kur koreguotas sankasos plotis, iš dalies pertvarkytas drenažas, pervažos, įrengti latakai, suremontuoti buvę ir įrengti nauji peronai ir pėsčiųjų perėjos, rekonstruotos pralaidos ir apšvietimo sistemą.

Vilniaus vakarinio aplinkkelio statyba, II etapas

Pradžia: 2011 m. rugpjūčio mėn. Pabaiga: 2013 m. lapkričio mėn. Vertė: 40,5 mln. eurų
Antrajame vakarinio aplinkkelio statytų etape statyta gatvės atkarpa nuo L. Asanavičiūtės gatvės iki Ozo gatvės, buvo nutiesta paraleliai su Laisvės prospektu, nuo Lazdynų iki Pilaitės, aplenkiant Karoliniškių mikrorajoną. Ši, 2,84 km ilgio gatvė, priklauso A 1 kategorijai, yra šešių eismo juostų abiem kryptimis. Kiekvienos važiuojamosios dalies plotis yra po 14,75 m, skiriamosios juostos plotis – 3 m. »

Kelio 156 „Skene – Skoghem“ rekonstrukcija (Švedija)

Pradžia: 2015 m. vasario mėn.lapkričio mėn. Pabaiga: 2015 m. Vertė: 3 mln. eurų
Ruožas išplatintas nuo dviejų iki trijų eismo juostų, įrengiant 2+1 tipo kelią. į%engta žiedinė sankryža, pastatytas 32 m ilgio metalinis pėsčiųjų tiltas, net 880 m triukšmą slopinančių užtvarų. Taip pat sudėta 615 m granitinių bortų, paklota 3,6 km apšvietimo ir ryšių vamzdžių, 2 km drenažo, 2 km lietaus nuotekų ir kanalizacijos, 50 m vandentiekio. Įrengti net 65 įvairaus tipo šuliniai, 5 vandentiekio sklendės, 1,3 km barjerų. Išsprogdinta ir iškasta bei pervežta 11 500 kub. m uolienų, 24 000 m kub. m grunto, 12 000 kub. m birių mišinių, paklota apie 50 000 kv. m įvairaus storio asfalto.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13