Apdovanojimai
„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame „Metų gaminio" konkurse.
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".
Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.
Visi projektai
Rekonstruojant 1960 metais pastatytą 287,55 m ilgio P.Vileišio tiltą suremontuotas tilto paklotas, perdažytos metalinės tilto konstrukcijos, kurių bendras plotas daugiau kaip 12 tūkst. m2, sumontuota 534 m metalinių turėklų, paklota nauja danga, sutvarkyti prietilčiai ir konusai. Rekonstruoti ryšių bei troleibusų kontaktiniai tinklai, pastatytos naujos tilto apšvietimo atramos.
Bendrovė paskutinio sostinės aplinkkelio etapo statybose nutiesė 5,4 km ilgio kelią – nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 Vilniaus–Panevėžys (Ukmergės g.). Projekto metu taip pat buvo rekonstruota 19,64 km elektros perdavimo linija, pastatyti 6 viadukai ir vienas pėsčiųjų tiltas. Pabaigus statybas, Vilniaus vakarinis aplinkkelis sujungė tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapo neatsiejama šio koridoriaus dalimi.
Apšvietimas įrengtas 9,16 km kelio ruože. Metalinės cinkuotos apšvietimo atramos pastatytos ant betono pamato. Naudojami šviestuvai su natrio lempomis.
Rekonstruotos 1930 m. pastatyto tilto atramos, pilonai, įrengtos naujos atraminės tilto dalys, nuvalytos ir naujai nudažytos nekeičiamos metalinės angos statinio konstrukcijos, pagamintos naujos metalo konstrukcijos buvusiai pakeliamajai tilto daliai. Taip pat įrengti nauji apšvietimo stulpai, plieniniai apsauginiai aptvėrimai, deformaciniai pjūviai. Tilto ilgis 247 m, važiuojamosios dalis plotis 10,5 m. Bendras tilto plotis 15,8 m.
Naujai nutiesta gatvė sujungė IXB transporto koridorių (Žirnių gatvę) su tarptautiniu Vilniaus oro uostu. Įgyvendinant projektą, virš Žirnių gatvės buvo pastatyta dviejų lygių sankryža su jungiamaisiais keliais, gatvė tarp viaduko ir Tyzenhauzų gatvės, taip pat rekonstruotos A.Gustaičio ir Tyzenhauzų gatvių atkarpos. Bendras tiltų ir gatvių ilgis - 3,48 kilometro.
»
Daugiau kaip 8 km Palangos aplinkkelio statyba buvo pirmasis Lietuvoje kelių statybos sektoriaus projektas, įgyvendintas viešosios ir privačios partnerystės būdu. Bendrovė per 2 metus nutiesė naują A13 Klaipėda - Liepoja magistralinio kelio dalį, kurią, iki perduodant valstybės nuosavybėn, prižiūrės dar 23 metus. Tiesiant aplinkkelį, rekonstruota netoli Palangos buvusidviejų lygių sankryža, taip pat įrengtos dar dvi vieno lygio sankryžos. Nutiestas aplinkkelis nuo Palangos miesto nukreipia tranzitinį transportą, važiuojantį Liepojos, Klaipėdos ir Šiaulių kryptimis. Įgyvendinus projektą kurortinio miesto gyventojai ir svečiai išsivadavo nuo minėtų transporto priemonių srauto, sumažėjo transporto spūstys, aplinkos tarša.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13