Apdovanojimai
„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame „Metų gaminio" konkurse.
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".
Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.
Visi projektai
Bendrovė rekonstravo keturis magistralės E85 Vilnius- Kaunas-Klaipėda ruožus. Iš viso bendrovė sustiprino 25 kilometrus kelio dangos, rekonstravo 2 tiltus - per Ančios ir Lokystos upes, 3 viadukus, įdiegė saugaus eismo priemones ir rekonstravo inžinerinius tinklus.
Transeuropinio tinklo kelio E77 Ryga-Šiauliai-Tauragė-Kaliningradas rekonstrukcijos metu bvo atnaujinta daugiau kaip 5 km kelio dangos, t.y. nuo 92,5 km iki 98,0 km. Rekonstruotas kelias priklauso A II kategorijai, yra 2 eismo juostų, kurių plotis po 3,5 m. Kelio sankasos plotis - 12 m. Rekonstruotame kelio ruože taip atnaujinti buvę elektros tinklai, drenažo sistema. Keistii 94,885 ir 95,87 kilometruose buvusių viadukų paklotai.
Per 13 mėnesių buvo išasfaltuotas Latvijos rytuose esančio valstybinės reikšmės 1-os kategorijos kelio P36 Rezekne- Gulbene 10 km ruožas (76,30 km - 86,60 km) ir rekonstruotas metalinis tiltas per Pededzes upę.
Projekto metu buvo rekonstruota Kirtimų g. nuo 3,48 km iki 7,85 km, nutiesta Kirtimų gatvę dubliuojanti gatvė su pėsčiųjų-dviračių taku, įrengta dviejų lygių sankryža su viaduku per Kirtimų gatvę, pastatytas viadukas per geležinkelį ir perspektyvinę gatvę, įrengta dviejų lygių Kirtimų g.- Eišiškių pl. sankryža su tuneliu po Kirtimų gatve.
Projekto metu buvo rekonstruota Vilniaus Kirtimų gatvė (nuo 2,08 km iki 3,48 km) ir Galvės gatvės atkarpa su greitėjimo-lėtėjimo juostomis. Buvo nutiesta nauja, Kirtimų gatvę dubliuojanti, gatvė su žiedine sankryža į Granito gatvę, įrengta dviejų lygių Kirtimų-Galvės gatvių sankryža, dviejų lygių Kirtimų gatvės sankryža su geležinkeliu ir pėsčiųjų-dviračių viaduku, pastatyta estakada virš geležinkelio bei įrengta žiedinė sankryža su Fermentų gatve.
Rekonstruota 2,6 kilometro ilgio prospekto atkarpa nuo Karaliaus Mindaugo prospekto iki Panemunės tilto, ją praplatinant iki 14 metrų. Be to, atnaujinta šaligatvių danga, šviesoforai, lietaus nuotekų sistema.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13