Apdovanojimai

„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame  „Metų gaminio" konkurse.

Tilto per Nemuną rekonstrukcija Kaune (Panemunės tiltas)

Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".

Vakarinio aplinkkelio III etapo statyba

Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".

Vilniaus vakarinio aplinkkelio statyba, II etapas

Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".

„Rail Baltica“ geležinkelio linijos statyba ruože Šeštokai – Marijampolė

Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".

Kėdainių pėsčiųjų tiltas per Nevėžį

Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.

Kelių statyba

Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžos rekonstrukcija Klaipėdoje

Pradžia: 2020 m. rugsėjo mėn. Pabaiga: 2023 m. balandžio mėn. Vertė: 30,5 mln. eurų
Pagrindinis projekte darbas - rekonstruoti esamą žiedinę sankryžą į kelių lygių nauja sankryžą, pastatant dvi estakadas. Apačioje, po jomis, senoji žiedinė sankryža bus rekonstruota į „turbo“ žiedą su naujomis konstrukcijomis prieigose, bei atraminėmis sienomis dėl pločio trūkumo. Būsimais pokyčiais siekiama atskirti tranzitinius srautus nuo miesto srautų taip išvengiant varginančių eismo spūsčių. »

Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 rekonstravimas

Pradžia: 2020 m. kovo mėn. Pabaiga: 2021 m. rugpjūčio mėn. Vertė: 21 mln. eurų
Šis projektas susideda iš 5 dalių, tai yra penki rekonstruotini ruožai skirtinguose rajonuose. Bendras rekonstruojamo kelio ilgis siekia 85 km. AB „Kauno tiltai“ vykdo darbus keturiuose iš penkių ruožų, arba 55,5 km ilgio ruože Kauno, Kaišiadorių, Trakų ir Vilniaus rajonuose. »

Kauno miesto Ateities plento kapitalinis remontas

Pradžia: 2018 m.sausio mėn. Pabaiga: 2019 m. rugpjūčio mėn. Vertė: 4 mln. eurų
Nuo Amalių pervažos iki miesto ribos einančios beveik 4 km ilgio gatvės atnaujinimas yra svarbi vystomo Kauno Pietrytinio aplinkkelio projekto dalis. Šiuo projektu suremontuota ne tik gatvės danga, tačiau ir įvažų dangos, taip pat šalia gatvės įrengti pėsčiųjų takai, trinkelėmis iškloti keleivių laukimo aikštelės. Ateities plentas išplatintas: nuo Amalių pervažos iki sankryžos su Taikos prospektu suprojektuotos 3 eismo juostos, o nuo šios sankryžos iki Kauno miesto ribos – 4 eismo juostos. (Foto: Kauno m. savivaldybės). »

Via Baltica II etapo kelio ruožo 35,40 – 39,65 km rekonstrukcija

Pradžia: 2016 m. birželio mėn. Pabaiga: 2017 m. rugsėjo mėn. Vertė: 10 mln. eurų
Antrojo rekonstrukcijos etapo metu modernizuotas „Via Baltica“ ruožas, 35 ir 39 – ojo kilometrų atkarpoje nutiestas greitkelis. Paklota 200 000 kv. m asfalbetonio dangos. Taip pat 35 kilometre pastatytas viadukas, o 39 kilometro ruože - tunelinis viadukas, skirtas vietiniam susisiekimui. 35 ir 39 kilometrų ruože taip pat nutiesti 6,7 km ilgio jungiamieji keliai, skirti vietinių gyventojų susisiekimui, reikalingų objektų pasiekimui bei kitoms reikmėms (paklota 44 000 kv. m žvyro danga). 35,68 kilometre esančioje 1,2 km ilgio sankirtoje paklota 10 200 kv. m asfalbetonio danga. Įrengta 10 km atitvarų. Projekto metu vykdyti elektros, ryšių linijų rekonstravimo darbai, taip pat rekonstruoti paviršinių nuotekų valymo įrenginiai, įrengtos saugaus eismo priemonės.

Via Baltica I etapo kelio ruožų17,34–23,40 km ir 21,84–23,40 km rekonstrukcija

Pradžia: 2015 m. rugsėjo mėn. Pabaiga: 2016 m. Vertė: 38,5 mln. eurų
Bendrovė per 9 mėnesius Kauno rajone esančius intensyvaus eismo VIA BALTICA kelio ruožus (17,34 - 23,40 km (dešinėje pusėje) ir 21,84 - 23,40 km (kairėje pusėje)) rekonstravo iki automagistralės kategorijos reikalavimų. Projekto metu buvo rekonstruojamos vieno lygio sankryžos, pastatyti pėsčiųjų viadukai Stanaičiuose (18,34 km) ir Juragiuose (20,85 km), viadukas virš geležinkelio Mauručiuose (22,70 km) ir tunelinis viadukas (23,10 km), taip pat buvo įrengti triukšmą slopinančias sienelės, apšvietimas Stanaičių ir Juragių gyvenvietėse, jungiamieji keliai, pėsčiųjų ir dviratininkų takai, rekonstruoti inžineriniai tinklai.

Vilniaus vakarinio aplinkkelio statyba, II etapas

Pradžia: 2011 m. rugpjūčio mėn. Pabaiga: 2013 m. lapkričio mėn. Vertė: 40,5 mln. eurų
Antrajame vakarinio aplinkkelio statytų etape statyta gatvės atkarpa nuo L. Asanavičiūtės gatvės iki Ozo gatvės, buvo nutiesta paraleliai su Laisvės prospektu, nuo Lazdynų iki Pilaitės, aplenkiant Karoliniškių mikrorajoną. Ši, 2,84 km ilgio gatvė, priklauso A 1 kategorijai, yra šešių eismo juostų abiem kryptimis. Kiekvienos važiuojamosios dalies plotis yra po 14,75 m, skiriamosios juostos plotis – 3 m. »

1 2 3 4 5