Apdovanojimai

„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame  „Metų gaminio" konkurse.

Tilto per Nemuną rekonstrukcija Kaune (Panemunės tiltas)

Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".

Vakarinio aplinkkelio III etapo statyba

Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".

Vilniaus vakarinio aplinkkelio statyba, II etapas

Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".

„Rail Baltica“ geležinkelio linijos statyba ruože Šeštokai – Marijampolė

Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".

Kėdainių pėsčiųjų tiltas per Nevėžį

Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.

Tiltų ir viadukų statyba

Klaipėdos Jakų žiedo rekonstrukcija, I etapas

Pradžia: 2008 m. lapkričio mėn. Pabaiga: 2010 m. gruodžio mėn. Vertė: 24,3 mln. eurų
Klaipėdos Jakų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos metu pastatyta keturių eismo juostų ilgiausia (610 m) estakada Lietuvoje, kuri „Metų gaminio 2010“ rinkimuose įvertinta aukščiausiu apdovanojimu - aukso medaliu. »

Viadukų rekonstrukcija ir krovininio transporto svėrimo patikrinimo posto įrengimas kelyje A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda

Pradžia: 2008 m. rugsėjo mėn Pabaiga: 2009 m. gruodžio mėn. Vertė: 7,8 mln. eurų
Kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožų nuo 300,95 iki 303,14 km dešinėje pusėje ir nuo 302,66 iki 303,74 km kairėje pusėje kelkraščių ir dangos stiprinimas, viadukų remontas (303,1 km) bei krovininio transporto patikrinimo posto įrengimas.

Tiltas A į Nemuno salą

Pradžia: 2009 m. liepos mėn. Pabaiga: 2011 m. sausio mėn. Vertė: 2,1 mln. eurų
Automobilių eismo, rėminės konstrukcijos tiltas A į Nemuno salą yra 155 metrų ilgio ir 14,6 metrų pločio. Ramtai su gelžbetoniniais poliniais pamatais. Tarpinės plienbetonio atramos standžiai įtvirtintos monolitiniame gelžbetoniniame rostveke ir perdangoje. Perdanga - gelžbetoninė monolitinė tuštuminė plokštė su skersinėmis diafragmomis ties krantinėmis ir tarpinėmis atramomis.

P.Vileišio tilto rekonstrukcija Kaune

Pradžia: 2008 m. kovo mėn. Pabaiga: 2008 m. gruodžio mėn. Vertė: 4 mln. eurų
Rekonstruojant 1960 metais pastatytą 287,55 m ilgio P.Vileišio tiltą suremontuotas tilto paklotas, perdažytos metalinės tilto konstrukcijos, kurių bendras plotas daugiau kaip 12 tūkst. m2, sumontuota 534 m metalinių turėklų, paklota nauja danga, sutvarkyti prietilčiai ir konusai. Rekonstruoti ryšių bei troleibusų kontaktiniai tinklai, pastatytos naujos tilto apšvietimo atramos.

Tiltas B į Nemuno salą

Pradžia: 2007 m. kovo mėn. Pabaiga: 2008 m. gegužės mėn. Vertė: 1,9 mln. eurų
Per vienerius metus bendrovė pastatė rėminės konstrukcijos trijų eismo juostų, 60,9 metrų ilgio ir 14,6 metrų pločio tiltą. Ramtai su gelžbetoniniais poliniais pamatais. Tarpinės plienbetonio atramos standžiai įtvirtintos monolitiniame gelžbetoniniame rostveke ir perdangoje. Perdanga - gelžbetoninė monolitinė tuštumėta plokštė su skersinėmis diafragmomis ties krantinėmis ir tarpinėmis atramomis. Armavimas strypinis be išankstinio įtempimo.

Pėsčiųjų tilto Kėdainiuose statyba

Pradžia: 2006 m. lapkričio mėn. Pabaiga: 2008 m. liepos mėn. Vertė: 0,78 mln. eurų
Pastatytas arkinis medinis tiltas per Nevėžio upę. Tilto ilgis - 75 metrai, plotis - 3,2 metrai. Taip pat nutiestas 800 metrų ilgio pėsčiųjų takas.

1 2 3 4