Oro uostų statyba

Jau daugiau kaip 20 metų bendrovė stato ir rekonstruoja oro uostus. Bendrovė rekonstravo Vilniaus, Kauno, Palangos ir Pociūnų oro uostų kilimo-tūpimo, riedėjimo takus, peronus, orlaivių stovėjimo ir specialiąsias aikšteles.

Projektai

Kauno oro uosto esamo orlaivių stovėjimo peronų ir riedėjimo tako (A) rekonstrukcija

Pradžia: 2017 m. kovo mėn. Pabaiga: 2018 m. Vertė: 8 mln. eurų
AB „Kauno tiltai“ atlieka Kauno oro uosto esamo orlaivių stovėjimo peronų ir riedėjimo tako (A) rekonstravimą bei rangos darbus. Kauno oro uoste rekonstruojama dalis šiaurinio perono (66 000 kv. m) ir riedėjimo tako dangos, čia taip pat bus įrengta nauja danga (29 000 kv. m). Specialistai rūpinsis paviršinių lietaus nuotekų tinklais, drenažo įrengimu. Suplanuotas procesų valdymo ir automatizacijos bei signalinės žiburių valdymo sistemos atnaujinimas. Taip pat numatytas naujas perono apšvietimas, vaizdo stebėjimo sistemos, kamerų, elektroninių ryšių (telekomunikacijų) įdiegimas. Didelis dėmesys skiriamas kokybiškam naujos dangos konstrukcijų įrengimui, dangos ženklinimui ir pan. Pietinio perono praplėtimo etape irgi numatyta didžioji dalis analogiškų darbų. Čia bendrovės specialistai paklos 12 800 kv. m naujų dangų.

Kauno oro uosto pietinės dalies plėtra. Naujo riedėjimo tako ir perono projektavimas ir statyba

Pradžia: 2013 m. birželio mėn. Pabaiga: 2015 m. rugpjūčio mėn. Vertė: 0,65 mln. eurų
Plečiant pietinę Kauno oro uosto dalį, bendrovė suprojektavo ir nutiesė naują 190 m ilgio ir 23,2 m pločio lėktuvų riedėjimo taką su daugiau kaip 10 m pločio šoninėmis saugos juostomis, įrengė 21,2 tūkst. kv. metrų ploto peroną. »

Kauno oro uosto kilimo – tūpimo tako rekonstrukcija

Pradžia: 2010 m. liepos mėn. Pabaiga: 2010 m. spalio mėn. Vertė: 5,4 mln. eurų
Rekonstrukcijos metu atnaujintas 45 metrų pločio ir 1,911 km ilgio kilimo - tūpimo takas. Jo rekonstrukcija buvo vykdoma naktimis, nuo 24 val. iki 6 val. ryto, dirbant 5-6 valandų trukmės pamainomis ir nestabdant oro uosto darbo dieną. Darbus vykdė 60 darbuotojų komanda, 20 specialiųjų mechanizmų ir 20 savivarčių. »
Visi projektai »