„Rail Baltica“ geležinkelio linijos statyba ruože Šeštokai – Marijampolė
Pradžia: 2013 m. birželio mėn.
Pabaiga: 2015 m. liepos mėn.
Vertė: 109,5 mln. eurų
Įgyvendinant tarptautinės reikšmės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ statybą, bendrovė „Kauno tiltai" geležinkelio ruože Šeštokai – Marijampolė ir šiame ruože esančiose geležinkelio stotyse nutiesė dvi skirtingo pločio geležinkelio vėžes: 34,5 km ilgio 1435 mm pločio europinį standartą atitinkančią vėžę ir rekonstravo 35,9 km ilgio 1520 mm pločio rusišką standartą atitinkančią geležinkelio vėžę.
Minėtame geležinkelio ruože bendrovė pastatė arba rekonstravo ir pritaikė dvikeliui eismui 4 tiltus ir 4 viadukus, 10 pervažų ir 30 pralaidų, įrengė 22 šildomus iešmus.
Tam, kad galėtų tinkamai aptarnauti tiek 1435 mm pločio, tiek 1520 mm pločio vėžėmis atvykstančius traukinius, buvo rekonstruoti Marijampolės ir Kalvarijų stočių kelynai ir peronai. Marijampolės geležinkelio stotyje įrengta ir požeminė pėsčiųjų perėja.
Nuo traukinių keliamo triukšmo, miestuose bei gyvenvietėse pastatyta 5,3 km triukšmą slopinančių sienučių. Siekiant užtikrinti saugų traukinių eismą ir apsaugoti laukinius žvėris, dvikelio geležinkelio linija buvo aptverta 48 km ilgio tinkline tvora.
Tiesiant „Rail Baltica“ geležinkelio liniją, geležinkelio ruože Šeštokai - Marijampolė buvo atnaujinta ir inžinierinių tinklų infrastruktūra: elektros, dujotiekio, lietaus ir buitinių nuotekų, drenažo tinklai. Taip pat buvo sumontuota geležinkelio signalizacija, šviesolaidinis elektroninis ryšys bei automatinis elektrinis geležinkelio iešmų šildymas.
- Nutiesta daugiau kaip 70 km geležinkelio
- Įrengti 22 šildomi iešmai
- Pastatyta daugiau kaip 5 km garsą slopinančių sienučių
- Pastatyti ir rekonstruoti 8 tiltai ir viadukai