Tunelių statyba
Bendrovė stato ir rekonstruoja tunelius, įrengia visas tuneliams reikalingas komunikacijas ir sistemas. Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcija, inžineriniu požiūriu, yra sudėtingiausias Baltijos šalyse bendrovės įgyvendintas projektas.
Projektai
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos I etapo metu, buvo pastatytas 150,57 m ilgio, keturių eismo juostų ir 36,42-48,29 m pločio tunelis. Tunelio kraštinių atramų įrengimui buvo panaudota metalinė spraustasienė. Gelžbetoninė ažūrinė tarpinė atrama suteikia tuneliui architektūrinį savitumą.
1861 metais pastatyto Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcijos metu perstatytas 108 metrų tunelio ruožas, renovuotos elektros, signalizacijos ir avarinio ryšio linijos, įrengtos saugos sistemos, atnaujintas apšvietimas, įrengta drenažo sistema, surenkanti ant tunelio skliauto atsirandantį gruntinį vandenį. Restauravus portalus atkurtas jų istorinis vaizdas. Tunelio ilgis – 1285 metrai, aukštis – 6,6 metrai, o plotis – 8,8 metrai.
»