Inžineriniu požiūriu tunelio remontą galima laikyti vienu sudėtingiausių ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse. Vienas sudėtingiausių tunelio remonto darbų - tunelio skerspjūvio platinimas. Betonuojant tunelio skliautą buvo specialiai šiam tunelio skerspjūviui pagamintas klojinys. Atlikus vieno etapo betonavimą, klojinys hidraulinės įrangos pagalba buvo atlaisvinamas nuo betono paviršiaus ir laikinu bėgių keliu perstumiamas į sekantį betonavimo etapą. Tunelyje po bėgių kelio konstrukcija buvo paklotas specialus „bentonito“ kilimas, kuris avarijos atveju tunelyje išsiliejus naftos produktams apsaugotų gruntinius vandenis.
Po rekonstrukcijos tunelyje įrengta moderni gaisro gesinimo sprinklerinė sistema, kuri užtikrins efektyvų gaisro užgesinimą užsidegus traukiniui tunelyje. Naujoji ryšio sistema užtikrina galimybę išsikviesti pagalbą nelaimės atveju. Ryšio pultai pritaikyti neįgaliesiems, atsparūs aukštai temperatūrai.
Prieš rekonstrukciją tunelis buvo neapšviestas. Dabartinis tunelio apšvietimas atitinka visus tuneliams keliamus reikalavimus. Restauruotos tunelio atkarpos leis visiems važiuojantiems pamatyti originalų vaizdą, tokį koks buvo iškarto po statybos, ir kaip tunelis atrodė prieš rekonstrukciją. Po rekonstrukcijos pagerėjo tunelio eksploatavimas, padidėjo traukinių eismo saugumas.
Tunelis iškastas 30 metrų aukščio kalvoje, po Aukštųjų Šančių gyvenamuoju rajonu. Tunelis iki Antrojo pasaulinio karo buvo dvikelis, o po karo ir iki šiol – vienkelis.