Kauno miesto Ateities plento kapitalinis remontas

Pradžia: 2018 m.sausio mėn. Pabaiga: 2019 m. rugpjūčio mėn. Vertė: 4 mln. eurų
Nuo Amalių pervažos iki miesto ribos einančios beveik 4 km ilgio gatvės atnaujinimas yra svarbi vystomo Kauno Pietrytinio aplinkkelio projekto dalis. Šiuo projektu suremontuota ne tik gatvės danga, tačiau ir įvažų dangos, taip pat šalia gatvės įrengti pėsčiųjų takai, trinkelėmis iškloti keleivių laukimo aikštelės. Ateities plentas išplatintas: nuo Amalių pervažos iki sankryžos su Taikos prospektu suprojektuotos 3 eismo juostos, o nuo šios sankryžos iki Kauno miesto ribos – 4 eismo juostos. (Foto: Kauno m. savivaldybės)
Rekonstrukcijos eigoje, pastebėjus poreikį, projekte buvo atlikti pakeitimai ir atkarpoje nuo Amalių pervažos iki Biruliškių g., įrengtas dar vienas takas pėstiesiems. Taip pat kapitališkai suremontuotas Ateities pl. esantis avarinės būklės viadukas: išardytos buvę konstrukcijos – perdanga, viaduko atramos, naujai įrengti poliai ir pamatai, sumontuotos atramų plokštės, įrengta statinio perdangos plokštė, taip pat atlikti viaduko viršaus pakloto įrengimo darbai.
Pradėjus veikti rekonstruotam aplinkkeliui, atsiras patogi jungtis tarp Vilniaus-Kauno greitkelio ir Marijampolės. Specialistų skaičiavimais, užbaigus pietrytinį aplinkkelį, A1 magistralės atkarpoje nuo Palemono iki IX forto transporto srautas turėtų sumažėti 17 procentų.
Rekonstrukcijos eigoje, pastebėjus poreikį, projekte buvo atlikti pakeitimai ir atkarpoje nuo Amalių pervažos iki Biruliškių g., įrengtas dar vienas takas pėstiesiems. Taip pat kapitališkai suremontuotas Ateities pl. esantis avarinės būklės viadukas: išardytos buvę konstrukcijos – perdanga, viaduko atramos, naujai įrengti poliai ir pamatai, sumontuotos atramų plokštės, įrengta statinio perdangos plokštė, taip pat atlikti viaduko viršaus pakloto įrengimo darbai. Pradėjus veikti rekonstruotam aplinkkeliui, atsiras patogi jungtis tarp Vilniaus-Kauno greitkelio ir Marijampolės. Specialistų skaičiavimais, užbaigus pietrytinį aplinkkelį, A1 magistralės atkarpoje nuo Palemono iki IX forto transporto srautas turėtų sumažėti 17 procentų.