Apdovanojimai
„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame „Metų gaminio" konkurse.
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".
Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.
Energetikos tinklų statyba
Bendrovės statyto Vilniaus vakarinio aplinkkelio trasoje buvusios dvi dvigrandės orinės aukštos įtampos (110 kV) elektros linijos trukdė tiesti greitkelį, todėl buvo priimtas inžinerinis sprendimas jas išmontuoti ir pakeisti kabelių linijomis. Pirmiausia reikėjo įrengti požemines aukštos įtampos elektros perdavimo kabelių linijas. Tik paklojus požeminius kabelius ir juos išbandžius buvo galima paleisti jais elektros tiekimą ir pradėti oro linijas laikiusių atramų demontavimo darbus. Pavojingi ir didelės fizinės ištvermės reikalavę demontavimo darbai specialistų (tarp jų – ir aukštalipių) atlikti 30 metrų aukštyje. Demontavimo darbams taip pat naudojama speciali technika – auto kranas ir 2 auto bokšteliai. Elektros oro linijų keitimo į kabelių linijas atkarpose atstatytas šviesolaidinis ryšys. Rekonstruojant elektros liniją buvo nutiesta beveik 20 km aukštos įtampos požeminių kabelių.
Įgyvendinant „NordBalt“ elektros jungties su Švedija projektą, bendrovė nutiesė 13 km aukštos įtampos nuolatinės srovės kabelinė linija nuo Klaipėdos transformatorinės pastotės (Kiškėnų km.) iki Kuršių nerijos (Alksnynės gyv.). Bendras elektros jungties ilgis su Švedija yra 450 km.
Bendrovė, kartu su partneriais, vykdė Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybų teritorijoje esančios 110 kV elektros oro linijos iškėlimo darbus.Buvusi orinė elektros linija keista kabeline linija. Pagrindiniai skaičiai: - 110 kV kabelių linijos ilgis - 12,37 km: požeminės dalies - 12,31 km; antžeminės dalies - 0,06 km; - apsaugos zonos plotis – 5,21 m; - elektros laidininkų skaičius ir skerspjūvis: 1) 1x1200Cu+150Cu – 19,47 km; 2) 1x1600Cu+150Cu – 18,90 km; - 48 skaidulų vienmodis šviesolaidinis kabelio ilgis – 3,30 km
Apšvietimo įrengimas Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio I statybos etapo atkarpoje nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės g.
Rekonstruojant Vilniaus Lazdynų tiltą įrengtas gatvės apšvietimas bei troleibusų kontaktinė linija. Tiltas praplatintas iki aštuonių, vietoje buvusių šešių eismo juostų. Suremontuota Oslo g. nuo Lazdynų tilto iki Erfurto g., renovuotas Oslo g. - Laisvės pr. viadukas.
Rekonstrukcijos metu pastatyta keturių eismo juostų ilgiausia (610 m) estakada Lietuvoje, kuri „Metų gaminio 2010“ rinkimuose įvertinta aukščiausiu apdovanojimu - aukso medaliu. Estakados plotis siekia nuo 20 iki 30,5 metrų. Taip pat atnaujintas tunelinis viadukas, rekonstruoti inžineriniai tinklai, įrengtas estakados apšvietimas.
»
1
2