Apdovanojimai
„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame „Metų gaminio" konkurse.
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".
Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.
Geležinkelių statyba
Objekto vėžės plotis – 890 mm, ruožo ilgis – 2,522 km. Atliekant geležinkelio ruožo rekonstrukcijos darbus numatyta iškasti apie 70 000 kub. m grunto, sustiprinti sankasą, rekonstruoti lietaus nuotakynes, vandentiekį, sumontuoti bordiūrus, apšvietimą, pakloti asfalto dangas, apsodinti medžiais ir krūmais. Taip pat suplanuotos statinių - metalinės ir medinės estakados virš geležinkelio ir tunelinio viaduko po geležinkeliu - statybos. Numatyta praplatinti esamą tunelinį viaduką dėl triukšmo užtvaros įrengimo. Tunelinio viaduko ilgis – 18 m, jis numatytas statyti naujai šalia esamo, o pastarasis platinamas. Atliekant metalinio tilto ir estakados virš bėgių statybą, kurių bendras ilgis sieks 147 m, atlikti betonavimo darbai, įrengti laiptai, liftas, rampos. Medinės estakados ilgis - 64 m.
Įgyvendinant tarptautinės reikšmės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ statybą, bendrovė „Kauno tiltai" geležinkelio ruože Šeštokai – Marijampolė ir šiame ruože esančiose geležinkelio stotyse nutiesė dvi skirtingo pločio geležinkelio vėžes: 34,5 km ilgio 1435 mm pločio europinį standartą atitinkančią vėžę ir rekonstravo 35,9 km ilgio 1520 mm pločio rusišką standartą atitinkančią geležinkelio vėžę.
»
Vakarų Lietuvoje geležinkelio ruože Šiauliai- Klaipėda bendrovė tiesė antruosius kelius. Iš viso buvo nutiesta 22,1 km geležinkelio, įrengiant naujų kelių sankasą iškasta 0,5 mln. kub. m. grunto, sumontuota 11 vandens pralaidų. Rekonstruojant elektros ryšių ir signalizacijos tinklus buvo paklota 140 km kabelių, įrengtas iešmų šildymas, pastatytos garsą slopinančios sienutės.
Pagrindinis projekto tikslas yra įrengti antrąjį IXB koridoriaus geležinkelio kelią ir nukreipti traukinių eismą aplinkkeliu nuo Vilniaus centro. Rekonstrukcijos darbus „Kauno tiltų" vadovaujamas įmonių konsorciumas turės atlikti per 33 mėnesius. Aplinkkeliu, kurio ilgis sieks 24 kilometrus, po rekonstrukcijos krovininiai traukiniai galės važiuoti iki 80 kilometrų per valandą greičiu.
Radviliškis - Pagėgiai geležinkelio ruože rekonstruota 35 km kelio. Jame pakloti nauji bėgiai, kai kur koreguotas sankasos plotis, iš dalies pertvarkytas drenažas, pervažos, įrengti latakai, suremontuoti buvę ir įrengti nauji peronai ir pėsčiųjų perėjos, rekonstruotos pralaidos ir apšvietimo sistemą.
Projekto metu buvo nutiesta 28,247 km naujo geležinkelio kelio, o buvę keliai - rekonstruoti. Iešminės geležinkelio pervados buvo pakeistos į naujas su gelžbetoniniais pabėgiais arba perklotos ant gelžbetoninių iešminių pabėgių. Trukdantys geležinkelio kelyno plėtrai nereikalingi geležinkelio keliai buvo demontuoti, o pastatai nugriauti. Buvo įrengtos drenažo, automatikos, ryšių ir elektros sistemos. Bendrovė projektą vykdė jungtinės veiklos pagrindu.
1
2