Apdovanojimai

„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame  „Metų gaminio" konkurse.

Tilto per Nemuną rekonstrukcija Kaune (Panemunės tiltas)

Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".

Vakarinio aplinkkelio III etapo statyba

Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".

Vilniaus vakarinio aplinkkelio statyba, II etapas

Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".

„Rail Baltica“ geležinkelio linijos statyba ruože Šeštokai – Marijampolė

Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".

Kėdainių pėsčiųjų tiltas per Nevėžį

Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.

Geležinkelių statyba

Geležinkelio „Roslagsbanans Utbyggnad, Kårstagrenen“ tarpstočio „Tibble – Visinge“ rekonstrukcija (Švedija)

Pradžia: 2016 m. Pabaiga: 2017 m. lapkričio mėn. Vertė: 23 mln. eurų
Objekto vėžės plotis – 890 mm, ruožo ilgis – 2,522 km. Atliekant geležinkelio ruožo rekonstrukcijos darbus numatyta iškasti apie 70 000 kub. m grunto, sustiprinti sankasą, rekonstruoti lietaus nuotakynes, vandentiekį, sumontuoti bordiūrus, apšvietimą, pakloti asfalto dangas, apsodinti medžiais ir krūmais. Taip pat suplanuotos statinių - metalinės ir medinės estakados virš geležinkelio ir tunelinio viaduko po geležinkeliu - statybos. Numatyta praplatinti esamą tunelinį viaduką dėl triukšmo užtvaros įrengimo. Tunelinio viaduko ilgis – 18 m, jis numatytas statyti naujai šalia esamo, o pastarasis platinamas. Atliekant metalinio tilto ir estakados virš bėgių statybą, kurių bendras ilgis sieks 147 m, atlikti betonavimo darbai, įrengti laiptai, liftas, rampos. Medinės estakados ilgis - 64 m.

„Rail Baltica“ geležinkelio linijos statyba ruože Šeštokai – Marijampolė

Pradžia: 2013 m. birželio mėn. Pabaiga: 2015 m. liepos mėn. Vertė: 109,5 mln. eurų
Įgyvendinant tarptautinės reikšmės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ statybą, bendrovė „Kauno tiltai" geležinkelio ruože Šeštokai – Marijampolė ir šiame ruože esančiose geležinkelio stotyse nutiesė dvi skirtingo pločio geležinkelio vėžes: 34,5 km ilgio 1435 mm pločio europinį standartą atitinkančią vėžę ir rekonstravo 35,9 km ilgio 1520 mm pločio rusišką standartą atitinkančią geležinkelio vėžę. »

Antrųjų kelių statyba geležinkelio kelyje Šiauliai- Klaipėda

Pradžia: 2012 m. spalio mėn. Pabaiga: 2014 m. rugpjūčio mėn. Vertė: 78,9 mln. eurų
Vakarų Lietuvoje geležinkelio ruože Šiauliai- Klaipėda bendrovė tiesė antruosius kelius. Iš viso buvo nutiesta 22,1 km geležinkelio, įrengiant naujų kelių sankasą iškasta 0,5 mln. kub. m. grunto, sumontuota 11 vandens pralaidų. Rekonstruojant elektros ryšių ir signalizacijos tinklus buvo paklota 140 km kabelių, įrengtas iešmų šildymas, pastatytos garsą slopinančios sienutės.

IXB koridoriaus Vilniaus aplinkkelio Kyviškės – Valčiūnai antrojo kelio statyba

Pradžia: 2011 m. gruodžio mėn. Pabaiga: 2014 m. spalio mėn. Vertė: 62 mln. eurų
Pagrindinis projekto tikslas yra įrengti antrąjį IXB koridoriaus geležinkelio kelią ir nukreipti traukinių eismą aplinkkeliu nuo Vilniaus centro. Rekonstrukcijos darbus „Kauno tiltų" vadovaujamas įmonių konsorciumas turės atlikti per 33 mėnesius. Aplinkkeliu, kurio ilgis sieks 24 kilometrus, po rekonstrukcijos krovininiai traukiniai galės važiuoti iki 80 kilometrų per valandą greičiu.

IA koridoriaus geležinkelio ruožo Radviliškis- Pagėgiai- valstybės siena infrastruktūros atnaujinimas ir modernizacija, I etapas

Pradžia: 2010 m. lapkričio mėn. Pabaiga: 2012 m. spalio mėn. Vertė: 23,1 mln. eurų
Radviliškis - Pagėgiai geležinkelio ruože rekonstruota 35 km kelio. Jame pakloti nauji bėgiai, kai kur koreguotas sankasos plotis, iš dalies pertvarkytas drenažas, pervažos, įrengti latakai, suremontuoti buvę ir įrengti nauji peronai ir pėsčiųjų perėjos, rekonstruotos pralaidos ir apšvietimo sistemą.

Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtra. I etapas. Draugystės stoties kelyno rekonstrukcija

Pradžia: 2010 m. sausio mėn. Pabaiga: 2013 m. sausio mėn. Vertė: 31 mln. eurų
Projekto metu buvo nutiesta 28,247 km naujo geležinkelio kelio, o buvę keliai - rekonstruoti. Iešminės geležinkelio pervados buvo pakeistos į naujas su gelžbetoniniais pabėgiais arba perklotos ant gelžbetoninių iešminių pabėgių. Trukdantys geležinkelio kelyno plėtrai nereikalingi geležinkelio keliai buvo demontuoti, o pastatai nugriauti. Buvo įrengtos drenažo, automatikos, ryšių ir elektros sistemos. Bendrovė projektą vykdė jungtinės veiklos pagrindu.

1 2