Apdovanojimai
„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame „Metų gaminio" konkurse.
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".
Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.
Oro uostų statyba
AB „Kauno tiltai“ atlieka Kauno oro uosto esamo orlaivių stovėjimo peronų ir riedėjimo tako (A) rekonstravimą bei rangos darbus. Kauno oro uoste rekonstruojama dalis šiaurinio perono (66 000 kv. m) ir riedėjimo tako dangos, čia taip pat bus įrengta nauja danga (29 000 kv. m). Specialistai rūpinsis paviršinių lietaus nuotekų tinklais, drenažo įrengimu. Suplanuotas procesų valdymo ir automatizacijos bei signalinės žiburių valdymo sistemos atnaujinimas. Taip pat numatytas naujas perono apšvietimas, vaizdo stebėjimo sistemos, kamerų, elektroninių ryšių (telekomunikacijų) įdiegimas. Didelis dėmesys skiriamas kokybiškam naujos dangos konstrukcijų įrengimui, dangos ženklinimui ir pan. Pietinio perono praplėtimo etape irgi numatyta didžioji dalis analogiškų darbų. Čia bendrovės specialistai paklos 12 800 kv. m naujų dangų.
Plečiant pietinę Kauno oro uosto dalį, bendrovė suprojektavo ir nutiesė naują 190 m ilgio ir 23,2 m pločio lėktuvų riedėjimo taką su daugiau kaip 10 m pločio šoninėmis saugos juostomis, įrengė 21,2 tūkst. kv. metrų ploto peroną.
»
Rekonstrukcijos metu atnaujintas 45 metrų pločio ir 1,911 km ilgio kilimo - tūpimo takas. Jo rekonstrukcija buvo vykdoma naktimis, nuo 24 val. iki 6 val. ryto, dirbant 5-6 valandų trukmės pamainomis ir nestabdant oro uosto darbo dieną. Darbus vykdė 60 darbuotojų komanda, 20 specialiųjų mechanizmų ir 20 savivarčių.
»
Rekonstrukcijos metu oro uosto peronas išplatintas iki 32 tūkst. kvadratinių metrų. Įrengtas 1068 m ilgio ir 46 m pločio magistralinis riedėjimo takas bei 200 m ilgio ir 46 m pločio jungiamasis riedėjimo takas. Oro uosto saugumui užtikrinti bei eksploatacinei priežiūrai vykdyti nutiestas 918 m ilgio ir 4,5 m pločio apžiūros kelias. Įrengta beveik 900 m ilgio paviršinio vandens surinkimo sistema, kurioje paviršinis vanduo, prieš patekdamas į aplinką, yra išvalomas 55 l/s galingumo naftos teršalų valymo įrengimais. Įrengta 4411 m sausinamojo drenažo.
Rekonstrukcijos metu buvo išplatintas kilimo-tūpimo takas, paklota geokompozitinė medžiaga ir 13360 kv.m vieno sluoksnio asfalto danga. Aerodromo takas paženklintas horizontaliuoju dangos ženklinimu, sumontuoti 44 tako žiburiai, rekonstruota 1292 m drenažo sistemos, 122 m lietaus nuotekų tinklo.