Apdovanojimai

„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame  „Metų gaminio" konkurse.

Tilto per Nemuną rekonstrukcija Kaune (Panemunės tiltas)

Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".

Vakarinio aplinkkelio III etapo statyba

Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".

Vilniaus vakarinio aplinkkelio statyba, II etapas

Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".

„Rail Baltica“ geležinkelio linijos statyba ruože Šeštokai – Marijampolė

Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".

Kėdainių pėsčiųjų tiltas per Nevėžį

Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.

Tiltų ir viadukų statyba

Naujojo viaduko Jonavoje (Žeimių g.) statybos

Pradžia: 2020 m. rugpjūčio mėn. Pabaiga: 2021 m. birželio mėn. Vertė: 2,26 mln. eurų
Pėsčiųjų tiltas per judrią Žeimių gatvę sujungs gyvenamąjį Kosmonautų rajoną ir kitoje gatvės pusėje esančius Jonavos sporto areną, Joninių slėnį, miesto stadioną bei šioje vietoje taip pat planuojamą statyti baseiną. Pėsčiųjų ir dviračių tiltą projektavo UAB „Šiltas namas“, statinio techninę priežiūrą vykdo „Projektai ir Co“. Projekte numatyta, kad tilto ilgis sieks 61 metrą, juo galės judėti pėstieji ir dviratininkai, numatytos prieigos neįgaliesiems.

Tiltas per Nerį kelyje A1 ties Kleboniškiu

Pradžia: 2020 m. sausio mėn. Pabaiga: 2021 m. rugsėjo mėn. Vertė: 32,34 mln. eu
Įgyvendinant šį projektą bus pastatytas tiltas per Nerį, viadukas per Jonavos gatvę ir jungiamasis kelias. Taip pat bus atskirti skirtingo greičio režimo transporto srautai, nes vietinis transportas bus nukreiptas jungiamuoju keliu į Lapes, o magistrale turėtų važiuoti tranzitinis transportas. Vykdant šį projektą vairuotojai galės naudotis A. Meškinio (Kleboniškio) tiltais, bet bus įrengti įspėjamieji ženklai apie vykdomus darbus. 2020 metais suplanuota įrengti tilto atramas ir užtraukti plieninę perdangą ant atramų. Tuo tarpu 2021 metais numatyta užbetonuoti tilto monolitinę gelžbetonio perdangą ant metalinių sijų, taip pat vykdyti hidroizoliacijos, asfalto klojimo darbus, specialistai rūpinsis kitais apdailos darbais bei aplinkos sutvarkymu. »

Kauno Laisvosios ekonominės zonos (LEZ) viadukas

Pradžia: 2019 m. birželio mėn. Pabaiga: 2020 m. rugpjūčio mėn. Vertė: 6,9 mln. eurų
Įrengta skirtingų lygių sankryža su monolitinės perdangos viaduku ir jungiamuoju keliu. Per beveik metus trukusius darbus buvo įrengtas žiedas ir naujas kelias, sujungęs išvažiavimą iš Narėpų iki viaduko, o viadukas su atraminėmis sienomis nuo šiol skirtas išvažiavimui iš LEZ teritorijos, nekertant pagrindinio A6 kelio. Sankryžos teritorijoje atnaujinti ryšių, elektros, dujų tinklai, įrengiama lietaus vandens nuvedimo sistema bei drenažas, kelio sankasos ir dangų konstrukcijos, galiausiai – rekonstruotas buvęs kelio apšvietimas ir sumontuotas naujasis. Sankryžoje taip pat buvo įrengtos eismo saugumui užtikrinti skirtos priemonės: kelio ženklai, horizontalusis ženklinimas, atitvarai, rekonstruojamas pėsčiųjų takas, statoma pėsčiųjų saugumo tvorelė. »

Kėdainių pėsčiųjų tiltas per Nevėžį

Pradžia: 2018 m. kovo mėn. Pabaiga: 2018 m. gruodžio mėn. Vertė: 1,4 mln. eurų
Įvykdžius buvusio tilto konstrukcijų ardymo darbus, įrengti gręžtiniai poliai, skirti tilto atramai, taip pat įrengti pamatai. Išardžius buvusią tilto atramą, pastebėta, kad siekiant užtikrinti statomo tilto tvirtumą, būtina įrengti papildomus gręžtinius polius.Vietoj buvusių penkių tilto atramų įrengtos keturios gelžbetoninės atramos. Vietoj dešiniojo kranto galinės atramos įrengta nauja gelžbetoninė, o kairiojo kranto gelžbetoninė-plytų mūro atrama rekonstruota. Įrengus tilto viršutinę dalį (atraminius guolius, tilto paklotą laikančias konstrukcijas, gelžbetoninį paklotą ir kt.), iš klijuotos medienos ir plieninių sijų buvo įrenginėjamos medinės santvarinės konstrukcijos. »

Estakados, užliejamame kelio ruože Nr. 206 Šilutė-Rusnė statyba

Pradžia: 2018 m. kovo mėn. Pabaiga: 2019 m. gegužės mėn. Vertė: 9,46 mln. eurų
Asfaltuotas kelias, kuriame pastatyta estakada, yra vienintelis, vedantis į Rusnę, kurį dažniausiai 40 dienų per metus užlieja Atmatos upės potvynis ir kelias būna nepravažiuojamas lengvaisiais automobiliais. Gelžbetoninė sijinė 460 metrų ilgio, dviejų eismo juostų estakada pastatyta valstybinės reikšmės kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė ruože. Statant estakadą įrengta 416 spraustinių polių, sumontuotos 64 kolonos,16 rygelių ir 170 perdangos sijos. Ant jų įrengta gelžbetoninė monolitinė plokštė, atlikti betonavimo darbai. Unikaliame Lietuvos kampelyje Rusnėje pastatyta estakada, išsprendė daugelį metų trukusias gyventojų susisiekimo problemas. »

Varnių tilto rekonstrukcija

Pradžia: 2017 m. kovo mėn. Pabaiga: 2017 m. rugsėjo mėn. Vertė: 1,23 mln. eurų
Penkių tarpatramių gelžbetoninis sijinis Varnių tiltas per Nerį pastatytas 1983 m. Dėl netinkamos hidroizoliacijos, suirusių siūlių tilto gelžbetonines konstrukcijas nuolat merkdavo lietus. Rekonstrukcijos metu atnaujintos susidėvėjusios konstrukcijos, sutvarkytos lietaus nuotekų sistemos, paklotas naujas asfaltas, įrengtas šiuolaikiškas LED apšvietimas. Be šių darbų atnaujinant tiltą sutvarkyti atitvarai, šalitilčiai, tilto kūgiai su plokštėmis, nuvalytas ir atstatytas taurų ir ramtų pažeistas paviršius. Tilto ilgis su prietilčiais – 328 m , plotis – 26,4 m, iš kurių 21 m skirtas šešių eismo juostų automobilinio transporto važiuojamajai daliai. (foto: E. Virkečio)

1 2 3 4