Apdovanojimai
„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame „Metų gaminio" konkurse.
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".
Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.
Kelių statyba
Ruožas išplatintas nuo dviejų iki trijų eismo juostų, įrengiant 2+1 tipo kelią. į%engta žiedinė sankryža, pastatytas 32 m ilgio metalinis pėsčiųjų tiltas, net 880 m triukšmą slopinančių užtvarų. Taip pat sudėta 615 m granitinių bortų, paklota 3,6 km apšvietimo ir ryšių vamzdžių, 2 km drenažo, 2 km lietaus nuotekų ir kanalizacijos, 50 m vandentiekio. Įrengti net 65 įvairaus tipo šuliniai, 5 vandentiekio sklendės, 1,3 km barjerų. Išsprogdinta ir iškasta bei pervežta 11 500 kub. m uolienų, 24 000 m kub. m grunto, 12 000 kub. m birių mišinių, paklota apie 50 000 kv. m įvairaus storio asfalto.
Žvyru dengtų kelio atkarpų, įsiterpusių tarp jau išasfaltuotų kelio atkarpų ("zebrų") asfaltavimas - vienas prioritetinių LAKD darbų. "Zebrų" asfaltavimas apima ne tik įsiterpusių atkarpų, bet ir žvyrkelių per gyvenvietės asfaltavimo darbus. AB "Kauno tiltai" drauge su partneriais 2016 m. sutvarkė 62 km "zebrų" kelių ruožų, o 2017 m. suplanuota sutvarkyti 110 km. (Nuotrauka: LAKD)
Bendrovė rekonstruos valstybinės reikšmės magistralinio kelio A12 Ryga-Šiauliai- Tauragė- Kaliningradas 6,5 km (nuo 160 km iki 166,5 km) ilgio ruožą, esantį Tauragės rajone. Rekonstruojamo ruožo pradžioje bus įrengta žiedinė sankryža, rekonstruotas beveik 20 metrų ilgio viadukas per geležinkelį bei atnaujinti inžineriniai tinklai.
Bendrovė paskutinio sostinės aplinkkelio etapo statybose nutiesė 5,4 km ilgio kelią – nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 Vilniaus–Panevėžys (Ukmergės g.). Projekto metu taip pat buvo rekonstruota 19,64 km elektros perdavimo linija, pastatyti 6 viadukai ir vienas pėsčiųjų tiltas. Pabaigus statybas, Vilniaus vakarinis aplinkkelis sujungė tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapo neatsiejama šio koridoriaus dalimi.
Naujai nutiesta gatvė sujungė IXB transporto koridorių (Žirnių gatvę) su tarptautiniu Vilniaus oro uostu. Įgyvendinant projektą, virš Žirnių gatvės buvo pastatyta dviejų lygių sankryža su jungiamaisiais keliais, gatvė tarp viaduko ir Tyzenhauzų gatvės, taip pat rekonstruotos A.Gustaičio ir Tyzenhauzų gatvių atkarpos. Bendras tiltų ir gatvių ilgis - 3,48 kilometro.
»
Daugiau kaip 8 km Palangos aplinkkelio statyba buvo pirmasis Lietuvoje kelių statybos sektoriaus projektas, įgyvendintas viešosios ir privačios partnerystės būdu. Bendrovė per 2 metus nutiesė naują A13 Klaipėda - Liepoja magistralinio kelio dalį, kurią, iki perduodant valstybės nuosavybėn, prižiūrės dar 23 metus. Tiesiant aplinkkelį, rekonstruota netoli Palangos buvusidviejų lygių sankryža, taip pat įrengtos dar dvi vieno lygio sankryžos. Nutiestas aplinkkelis nuo Palangos miesto nukreipia tranzitinį transportą, važiuojantį Liepojos, Klaipėdos ir Šiaulių kryptimis. Įgyvendinus projektą kurortinio miesto gyventojai ir svečiai išsivadavo nuo minėtų transporto priemonių srauto, sumažėjo transporto spūstys, aplinkos tarša.
1
2
3
4
5