Apdovanojimai
„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame „Metų gaminio" konkurse.
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".
Tilto per Nevėžio upę sutvarkymo projektas apėmė tilto demontavimą ir statybą, apšvietimo įrengimą, taip pat ryšio ir elektros kabelių perkėlimą.
Visi projektai
Išplečiant Rūdiškių miesto vandentiekio ir nuotekų tinklus buvo įrengta 0,953 km – magistralinių ir 0,197 km įvadinių (atšakos įvadams) buitinių nuotekų tinklų. Pastatyta nauja buitinių nuotekų siurblinė (NS-4 (Q=7.2 l/s, H=8.8m, N=4.2kW), nauja buitinių nuotekų valykla (Q=540m3/d, GE=3217), įrengta 0,274 km įvadinių vandentiekių tinklų ir 0,08 km įvadinių nuotekų tinklų.
Pabaigtas daugiau nei 2 metus trukęs Paviluostės uosto projektas Latvijoje. Uosto Pietinio ir Šiaurinio molų prailginimo konstrukcija įrengta su skaldos pagrindu (gabionuose), montuojant gelžbetoninius plaukiojančius masyvus. Molų prailginimui surinkta daugiau nei 700 gabionų, pagaminti 39 masyvai, molo kraštinių sutvirtinimui sunaudota virš 20 000 m3 akmenų. Šiaurinis uosto molas prailgintas 94 m, Pietinis – 164 metrais, pastatyti du navigaciniai ženklai.
»
AB „Kauno tiltai“ atlieka Kauno oro uosto esamo orlaivių stovėjimo peronų ir riedėjimo tako (A) rekonstravimą bei rangos darbus. Kauno oro uoste rekonstruojama dalis šiaurinio perono (66 000 kv. m) ir riedėjimo tako dangos, čia taip pat bus įrengta nauja danga (29 000 kv. m). Specialistai rūpinsis paviršinių lietaus nuotekų tinklais, drenažo įrengimu. Suplanuotas procesų valdymo ir automatizacijos bei signalinės žiburių valdymo sistemos atnaujinimas. Taip pat numatytas naujas perono apšvietimas, vaizdo stebėjimo sistemos, kamerų, elektroninių ryšių (telekomunikacijų) įdiegimas. Didelis dėmesys skiriamas kokybiškam naujos dangos konstrukcijų įrengimui, dangos ženklinimui ir pan. Pietinio perono praplėtimo etape irgi numatyta didžioji dalis analogiškų darbų. Čia bendrovės specialistai paklos 12 800 kv. m naujų dangų.
Bendrovės statyto Vilniaus vakarinio aplinkkelio trasoje buvusios dvi dvigrandės orinės aukštos įtampos (110 kV) elektros linijos trukdė tiesti greitkelį, todėl buvo priimtas inžinerinis sprendimas jas išmontuoti ir pakeisti kabelių linijomis. Pirmiausia reikėjo įrengti požemines aukštos įtampos elektros perdavimo kabelių linijas. Tik paklojus požeminius kabelius ir juos išbandžius buvo galima paleisti jais elektros tiekimą ir pradėti oro linijas laikiusių atramų demontavimo darbus. Pavojingi ir didelės fizinės ištvermės reikalavę demontavimo darbai specialistų (tarp jų – ir aukštalipių) atlikti 30 metrų aukštyje. Demontavimo darbams taip pat naudojama speciali technika – auto kranas ir 2 auto bokšteliai. Elektros oro linijų keitimo į kabelių linijas atkarpose atstatytas šviesolaidinis ryšys. Rekonstruojant elektros liniją buvo nutiesta beveik 20 km aukštos įtampos požeminių kabelių.
Objekto vėžės plotis – 890 mm, ruožo ilgis – 2,522 km. Atliekant geležinkelio ruožo rekonstrukcijos darbus numatyta iškasti apie 70 000 kub. m grunto, sustiprinti sankasą, rekonstruoti lietaus nuotakynes, vandentiekį, sumontuoti bordiūrus, apšvietimą, pakloti asfalto dangas, apsodinti medžiais ir krūmais. Taip pat suplanuotos statinių - metalinės ir medinės estakados virš geležinkelio ir tunelinio viaduko po geležinkeliu - statybos. Numatyta praplatinti esamą tunelinį viaduką dėl triukšmo užtvaros įrengimo. Tunelinio viaduko ilgis – 18 m, jis numatytas statyti naujai šalia esamo, o pastarasis platinamas. Atliekant metalinio tilto ir estakados virš bėgių statybą, kurių bendras ilgis sieks 147 m, atlikti betonavimo darbai, įrengti laiptai, liftas, rampos. Medinės estakados ilgis - 64 m.
Nuo Amalių pervažos iki miesto ribos einančios beveik 4 km ilgio gatvės atnaujinimas yra svarbi vystomo Kauno Pietrytinio aplinkkelio projekto dalis. Šiuo projektu suremontuota ne tik gatvės danga, tačiau ir įvažų dangos, taip pat šalia gatvės įrengti pėsčiųjų takai, trinkelėmis iškloti keleivių laukimo aikštelės. Ateities plentas išplatintas: nuo Amalių pervažos iki sankryžos su Taikos prospektu suprojektuotos 3 eismo juostos, o nuo šios sankryžos iki Kauno miesto ribos – 4 eismo juostos. (Foto: Kauno m. savivaldybės).
»
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13